Функционалност подношења захтева је предвиђена уколико у току поступка лице у чије име је захтев поднет опозове овлашћење и преузме улогу подносиоца захтева у ЦЕОП-у или ако именује друго лице за заступање.
Систем омогућује надлежном органу да прихвати и верификује измену спољног корисника који у име подносиоца подноси захтев и има приступ предмету, било да се ради о самом подносиоцу или пуномоћнику/овлашћеном лицу.
Уколико надлежни орган усвоји захтев, корисник који је иницијално поднео захтев не види више предмет у прегледу својих предмета, нити има увид у податке предмета.
Уколико је захтев усвојен, обрађивач у надлежном органу генерише решење о усвајању, те га дигитално потписује.
Након тога уноси податке о замени подносиоца на следећи начин:
Унос броја досија у формату: ROP-xxx/yyyy xxx је број предмета yyyy је број године Клик на тастер:Претражи |
|
Након што су приказани сви поступци из досија, клик на одговарајући предмет и клик на: Изабери новог подносиоца |
|
Отвара се потпрозор за: 1. унос имејл адресе корисника у ЦЕОП, као новог подносиоца
2. клик на тастер: Додај 3. клик на тастер: Одабери |
|
Замена је успешно извршена |
|
У прегледу предмета су приказани предмети у досијеу којима се мења подносилац, као и подаци о новом подносиоцу који ће добити приступ досијеу.