За кориснике у надлежним организацијама, имаоцима јавних овлашћења, инспекцијама, другостепеним органима, РГЗ-у и сл. потребно је доставити:
· акт (решење, одлука, допис) потписан квалификованим електронским сертификатом од стране овлашћеног лица у коме су наведена имена лица којима се додељује/укида/мења улога у апликативном систему ЦЕОП;
· неопходне податке о запосленом (кориснику система):
- Назив органа/организације,
- Седиште органа/организације,
- Име запосленог,
- Презиме запосленог,
- Назив радног места запосленог,
- Корисничку улогу у систему (Подносилац, Референт, Руководилац, Овлашћено лице и сл.),
- Е-mail запосленог (електронска адреса на коју се налог региструје у систему),
- ЈМБГ запосленог,
- Држављанство запосленог,
- Место и адреса пребивалишта запосленог,
- Телефон запосленог.
Табелу са формом за достављање података о кориснику система можете преузети ОВДЕ.