Поднети и решени захтеви

 

Извештај приказује број свих предмета који су предати надлежном органу током наведеног периода.

 

Извештај је груписан по групама поступака.

 

За обрађене предмете, за сваки поступак представљен је број предмета за сваки од коначних статуса. За необрађене предмете статус обраде је „У току“, без обзира на тренутну фазу обраде. 

 

Извештај не обухвата предмете који су, због системске грешке, изгубили везу са надлежним органом и/или подносиоцем, те их није било могуће обрађивати.

 

Приказани подаци

 

Податак

Опис податка

Група поступка

Обухвата припадајуће типове поступака 

Тип поступка

Типови поступка у оквиру групе поступка

Статус предмета

У оквиру наведеног типа поступка, приказани су различити статуси предмета. Категорије су:

-          „Захтев усвојен“- за позитивно решене предмете

-          „Захтев одбачен“- за одбачене предмете 

-          „Захтев одбијен“- за одбијене предмете

-          „Поступак обустављен“ – за обустављене предмете

-          У обради – за предмете који су у процесу обраде

I квартал

 

Представља број захтева наведеног типа и статуса предатих током I квартала

I квартал %

 

Представља проценат наведене врсте решења за захтев наведеног типа и за захтеве предате током I квартала

II квартал

Као за I квартал

II квартал %

Као за I квартал %

III квартал 

Као за I квартал

III квартал %

Као за I квартал %

IV квартал

Као за I квартал

IV квартал %

Као за I квартал %

Укупно

Представља број захтева наведеног типа и статуса предатих током наведене године

Укупно %

Представља проценат наведене врсте решења за захтев наведеног типа и за захтеве предате током наведене године

Година

Година предаје захтева на коју се приказани резултати по кварталима односе

 

 

Критеријуми за филтрирање

 

-          Од датума подношења

 

-          До датума подношења 

 

-          Од датума решавања

 

-          До датума решавања 

 

-          Надлежни орган – уколико је изабран, приказаће се статистика за предмете поднете наведеном надлежном органу, у складу са правима приступа подацима. Корисници из надлежних органа видеће статистике само за своју организацију

 

-          Тип поступка

 

-          Врста одлуке

 

Филтрирањем по датуму подношења добија се увид у тренутни статус свих предмета предатих током изабраног периода, без обзира када су решени.

 

Филтрирањем по датуму решавања добија се увид у начин решавања свих предмета решених током изабраног периода, без обзира када су предати.

 

Препоручује се да се користи или филтер по датуму предаје или филтер по датуму решавања, јер комбинација ових филтера даје специфичан резултат који није пословно оправдан.