Надлежни орган има могућност да у току обраде захтева, уколико за тим постоји потреба сторнира цео захтев и/или започету комуникацију.
Функционалност сторнирања је могућа само за незавршене комуникације, за следеће улоге у надлежном органу:
· Руководилац у НО
· Овлашћено лице у НО
· Овлашћено лице и регистратор у НО
На следећи начин:
Приступом преко модула „Отворите постојећи предмет“ |
|
На главној статусној линији предмета потребно је кликнути на стрелицу, а затим одабрати индикатор „Сторнирај захтев“.
Клик на икону “Сторнирај захтев“ |
|
Након потврде, обавезан је унос разлога за сторнирање и клик на тастер „сними“ |
|
Захтев и све комуникације су сторниране. |
|
На главној статусној линији предмета потребно је кликнути на индикатор „Погледај детаље потпроцеса“ након чега се отвара преглед комуникација. |
|
Приказане су све комуникације На статусној линији одабране комуникације потребно је кликнути на индикатор „Сторнирај захтев“. |
|
Након потврде, обавезан је унос разлога за сторнирање и клик на тастер „сними“ |
|
Комуникација је успешно сторнирана. |
|