Извештај приказује податке о предметима у чијој обради је учествовао наведени обрађивач.
Предмети на којима је радило више обрађивача у извештају се приказују код сваког од обрађивача који је учествовао у обради.
Податак |
Опис податка |
|
Обрађивач |
Обрађивач за којег се приказују подаци о учинку |
|
Врста захтева |
Назив типа поступка на коме је приказани обрађивач учествовао у обради |
|
Начин решавања |
У оквиру наведеног типа поступка, приказани су различити начини решавања на основу коначног статуса предмета. Категорије су: - Усвојено – за предмете са статусом „Захтев усвојен“ - Одбачено – за предмете са статусом „Захтев одбачен“ - Одбијено – за предмете са статусом „Захтев одбијен“ - Решени на други начин - за предмете са статусом "Поступак обустављен", као и за обрађене предмете са нетипичним статусима (жалбе, замене решења по жалби, контролни поступци) - У обради – за предмете који су у процесу обраде |
|
Укупно по врсти захтева |
Укупан број предмета по врсти захтева |
|
Број додељених захтева |
Представља укупан број захтева наведеног типа и статуса у којима је обрађивач учествовао у обради |
|
Започета комуникација са РГЗ |
Број комуникација са Републичким Геодетским Заводом које је започео обрађивач, а у оквиру су наведене категорије по типу захтева и начину решавања. |
|
Започета комуникација са ИЈО |
Број комуникација са имаоцима јавних овлашћења које је започео обрађивач а у оквиру су наведене категорије по типу захтева и начину решавања. Бројач укључује све потпроцесе за двосмерну комуникацију које је започео наведени обрађивач, без обзира да ли је: - комуникација са дирекцијом, инспекцијом или другим имаоцима јавних овлашћења, осим РГЗ-а - комуникација сторнирана, - исти обрађивач довршио комуникацију. |
|
|
Просечно време поступања(РД) |
Представља просечно време обраде предмета у наведеној категорији, без обзира колико дуго је наведени обрађивач учествовао у обрадама. |
|
Број предмета у поступку надзора |
Укупан број предмета на којима је наведени обрађивач учествовао у обради а на којима су покренути контролни поступци, без обзира да ли се: - контролни поступак покреће због кашњења надлежног органа, регистратора надлежног органа или имаоца јавних овлашћења - контролни поступак покреће само да би се предмет означио као прегледан, уз евентуалну белешку, или се покреће изјашњавање и евентуално покретање прекршајне пријаве |
- Од датума подношења
- До датума подношења
- Надлежни орган – уколико је изабран, приказаће се сви предмети наведеног надлежног органа, у складу са правима приступа подацима. Корисници из надлежних органа видеће податке само из своје организације
- Обрађивач
- Од датума решавања
- До датума решавања