Приликом подношења захтева постоји обавеза плаћања две врсте трошкова:
1. Иницијалних трошкова
2. Трошкова који настају током обраде захтева, обрачунатих од стране надлежног органа, имаоца јавних овлашћења, ргз и др
Иницијални трошкови – трошкови који настају при подношењу захтева
Након подношења захтева надлежном органу, подносилац захтева на имејл адресу добија креиране налоге за плаћање иницијалних трошкова.
Висина трошкова одређена je на основу података о објекту који су унети у захтеву и ценовника који су достављени од стране надлежног органа.
Обрачун такси и накнада при подношењу захтева врши се на основу три параметра:
· Јединствен износ за све захтеве исте врсте,
· На основу категорије објекта (у случају више објеката обрачун се врши на основу највише категорије објекта),
· Као проценат вредности радова
Аутоматски се обрачунавају:
· Републичка/Покрајинска административна такса
· Градска/Општинска административна такса и
· Накнада за ЦЕОП.
Ове трошкове је потребно платити одмах након подношења, како би их надлежни орган узео у обзир приликом провере испуњености формалних услова.
Обрачун свих трошкова које је подносилац у обавези да плати приликом подношења захтева може се видети на јавној страници ЦЕОП система
Кликом на тастер: Трошкови и накнаде |
|
1. Изаберите надлежни орган којем се упућује захтев
2. Изаберите врсту захтева
3. Изаберите доминанту категорију објекта (ако постоји)
4. Унесите вредност објекта
Кликом на тастер: Обрачунај |
|
Приказане су врсте и износи накнада које се обрачунавају приликом подношења наведеног захтева надлежном органу |
|
Уколико не постоје подаци према задатим критеријумима, потребно је да се о трошковима информишете на сајту надлежног органа.