Врсте трошкова

 

Приликом подношења захтева постоји обавеза плаћања две врсте трошкова:

 

1.    Иницијалних трошкова 

 

2.    Трошкова који настају током обраде захтева, обрачунатих од стране надлежног органа, имаоца јавних овлашћења, ргз и др

 

 

Иницијални трошкови – трошкови који настају при подношењу захтева

 

Након подношења захтева надлежном органу, подносилац захтева на имејл адресу добија креиране налоге за плаћање иницијалних трошкова.

Висина трошкова одређена je на основу података о објекту који су унети у захтеву и ценовника који су достављени од стране надлежног органа.

Обрачун такси и накнада при подношењу захтева врши се на основу три параметра:

 

·         Јединствен износ за све захтеве исте врсте,

 

·         На основу категорије објекта (у случају више објеката обрачун се врши на основу највише категорије објекта),

 

·         Као проценат вредности радова

 

 

Аутоматски се обрачунавају:

 

·         Републичка/Покрајинска административна такса

 

·         Градска/Општинска административна такса и

 

·         Накнада за ЦЕОП.

 

Ове трошкове је потребно платити одмах након подношења, како би их надлежни орган узео у обзир приликом провере испуњености формалних услова.

 

 

Информишите се о трошковима при подношењу захтева

 

Обрачун свих трошкова које је подносилац у обавези да плати  приликом подношења захтева може се видети на јавној страници ЦЕОП система

 

Кликом на тастер: Трошкови и накнаде

 

 

1.    Изаберите надлежни орган којем се упућује захтев

 

2.    Изаберите врсту захтева

 

3.    Изаберите доминанту категорију објекта (ако постоји)

 

4.    Унесите вредност објекта

 

Кликом на тастер: Обрачунај

 

Приказане су врсте и износи накнада које се обрачунавају приликом подношења наведеног захтева надлежном органу

 

Уколико не постоје подаци према задатим критеријумима, потребно је да се о трошковима информишете на сајту надлежног органа.